• עובדי עירייה – עובדי עירייה הם חשובים מאוד, הם אלו שנותנים את השירות לתושב והם חייבים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, בשביל שזה יקרה, לעובד צריך להיות טוב בסביבת העבודה שלו. הוא צריך להרגיש ביטחון, הוא צריך לדעת שיש לו את כל הכלים לסייע לתושבים, והוא צריך להגיע לעבודה בכיף, בצורה הזו תושבי העיר יקבלו שירות נכון, מקצועי ואדיב מהעובדים.
  • שירותי העיר והמוקד העירוני יעשו באמצעות שימוש טכנולוגי אונליין – השירות לתושב יהיה אישי, הוא יקבל מענה מהנהלת הרובע שמטפלת בצרכיו באופן שוטף, הוא יכיר את מנהל הרובע ואת צוות הרובע ויקבל שירות אישי.
  • מענה המוקד העירוני יהיה מקצועי יותר – קריאה שתתקבל במוקד תהיה מחוייבת בקבלת טיפול תוך מס' שעות שנקבעו בהתאם לבעיה. השירות שהתושב יקבל יהיה מקצועי ויביא לפתרון מיידי של הבעיות. תוך שינוי שיטת הניהול של העיר והשירות לתושב.
  • ביטחון אישי.
  • דיווח חודשי לאזרח.